Fatum Betula + Urban Flow
Dive into a world of magic and urban management with the captivating Fatum Betula + Urban Flow Bundle! Immerse yourself first in Fatum Betula, an atmospheric exploration game with light puzzle elements. Make choices that will shape the land and your fate as you traverse through ten different endings. Then, take control of the city lights in Urban Flow. Play alone or with friends, managing traffic and special events while trying to avoid accidents and traffic jams. Discover the enchanting world of magic and the urban landscape with this stunning bundle!