SWORD ART ONLINE Fractured Daydream Pre-order
Pre-order and get the following content: - Demon King Costume Set *Contents and specifications are subject to change without notice. *The bonus costume set can be equipped on the SKIN tab of the CUSTOMIZE screen, which will be opened after clearing Story > Chapter 1 > Quest 1. *The bonus costume set may be distributed at a later date. SWORD ART ONLINE Fractured Daydream is an exciting new start as we depart from the 10th anniversary of the SWORD ART ONLINE game series! Time and space, displaced Galaxia, a new system allowing players to relive the past, has been added to ALfheim Online; however, Galaxia spins out of control causing players from all over time and space to be displaced! To set the timeline back on track, Kirito must work with fallen friends...and foes. Choose your character and join the fight Each with their own specific role on the battlefield, 21 SAO characters from various arcs are gathered to fight. Team up with a total of 20 players from around the world in 1 of 5 parties comprised of 4 players each for multiplayer co-op action! Defeat high difficulty bosses in Raids True to the SWORD ART ONLINE series, join a raid party and prepare for a fight with high difficulty bosses together! How you prepare for the fight is the key to victory!