Dawn of Man + Planetbase
Planetbase: Planetbase is a strategy game where you guide a group of space settlers trying to establish an outpost on a remote planet. In the game you play the role of the base architect and manager, telling your colonists where to build the structures they will need to survive. You will have to ensure that they have a constant supply of oxygen, food and water to stay alive. Dawn of Man: Take control of a settlement of the first modern humans, guide them through the ages in their struggle for survival. The game starts in the Stone Age, and takes you up to the Iron Age, spanning more than 10,000 years of human prehistory. You will have to get your people to survive, expand and evolve, just like our ancestors, facing the challenges that the environment will throw at you.