Rhythm of the Gods
Master the melody in this Greek inspired rhythm game! Join the strongest mortal warrior, Lyrik, in their mission to master the melody. Solve the problems that the mortal realm faces as you hack and slash to the beat. Fight a variety of mythological monsters that are causing a chorus of chaos to impress each god and earn your right to challenge them in a battle of rhythm. Keep in time and reveal each gods’ true tune to persuade them that you have what it takes. Additional Features: Timewarp Mode: Something seems different in the mortal realm. For those who like a challenge take on familiar tracks with a fresh twist. Unique Beatmaps: Clear the base stage to unlock God Mode’s special beatmap and challenge the Gods of Rhythm one-on-one. Enjoy these fast-paced rhythmic battles set to addictive original music from composer Nathan Fitzpatrick. Marathon Mode: Test your rhythmic stamina in Marathon mode! See how long you can last and refine your skills. High Scores & Trophies: Keep track of your best scores and take on a variety of tasks to earn a platinum trophy Easy Mode: Can’t find your rhythm? The Titans will turn down the volume. Challenge each level at an easier pace.