RPM - Road Punk Mayhem
Hit the road for explosive bullet hell action through a post-apocalyptic wasteland! Get ready for a high-octane adventure in RPM - Road Punk Mayhem, a top-down vertical shoot’em up that combines intense bullet hell mayhem with cel-shaded style! Inspired by arcade genre classics, RPM - Road Punk Mayhem lets you choose from 3 pilots of questionable sanity as you cruise through post-apocalyptic stages laying waste to enemy vehicles. From tanks and helicopters to armored jets and monster trucks, your opponents won’t pull any stops as they try to destroy your little fighter craft. Pick up fuel and warp-enabling stopwatches to keep moving, combo your way to huge score multipliers and use bombs to clear roadblocks! How long can you survive the wastelands? Challenge online leaderboards and push your damage-dealing skills to the limit!