The Stillness of the Wind
One by one, everyone left the once bustling village for the city. Everyone, except Talma. Now approaching the end of her days, she maintains a simple, solitary way of life, surviving, subsisting, tending to her homestead and her goats. Develop your own personal routine as you care for your farm and your animals. Tend to your goats, make cheese with their milk, collect eggs and cook meals, grow vegetables and barter with the travelling merchant who brings increasingly disturbing letters from your family in the city. A follow up to the critically acclaimed Where the Goats Are, The Stillness of the Wind is a quiet rumination on life and loss.