Food Truck Tycoon + Flowlines VS
Enjoy the two in one gaming bundle with Flowlines VS and Food Truck Tycoon: In Food Truck Tycoon, test your skills and talent as owner of a busy food truck, where your only job is to take orders, prepare food and serve as many customers as possible. With 150 levels to explore and over 50 dishes to serve, players can upgrade their ingredients and bar decorations, and complete achievements to become the tycoon of the best food trucks in the city. In Flowlines VS, a classic puzzle video game for 1 or 2 players, players will compete to solve puzzles by pairing up all the matching sockets on the board with continuous lines, without crossing over other lines or branching off. With time-limited stages or a limit on moves per stage, it's a game that's easy to play, but hard to master. Try out this bundle today and become the ultimate chef and puzzle solver!