PGA TOUR 2K21 Baller Edition
UNLOCK THE MOST BALLER PGA TOUR 2K21 EDITION YET With the Baller Edition, you’ll get the game that USA Today calls, “unquestionably the best sim-style golf game ever created”, PLUS access to the best post-launch content to elevate your game--an epic value!* SWING WITH THE SWAG: Become a force on the PGA TOUR using clubs from premium brands such as Callaway, Bridgestone, TaylorMade, and more. UP YOUR MyPLAYER FIT GAME: Have your MyPLAYER turn heads on the course with apparel from the coolest brands like adidas, Puma, Goodr, and more. GET WACKY ON THE COURSE: Have your buddies LOLing when they see you try out wild putters shaped like a banana, taco, hot dog, and fish! *The PGA TOUR 2K21 Baller Edition includes all paid content except for NBA, FootJoy, and Titleist gear. Level and progression-gated content still needs to be unlocked via player progression.