Assetto Corsa Competizione - 2024 Pack
Experience Assetto Corsa Competizione plus two of the most popular content packs. CONTENT Assetto Corsa Competizione ACC GT2 Pack DLC 24h Nurburgring Pack DLC Experience the real atmosphere of the GT3 championship, competing against official drivers, teams, cars & circuits reproduced in-game with the highest level of accuracy ever achieved on console. The GT2 Pack introduces 6 new GT2 cars as well as the iconic European track, The Red Bull Ring. 24h Nurburgring arrives on Assetto Corsa Competizione. Nordschleife, AKA "The Green Hell", constantly attracts thousands of professional and weekend racers from across the globe, this is perhaps the most iconic racetrack in the world. Considered by many as one of the most challenging road courses to have ever existed, the track consists of 12.9 miles of road with over 70 bends that challenge even the most seasoned racers.