Moto Rush GT + Food Truck Tycoon
Embrace the thrill of high-octane racing and culinary mastery with the exhilarating Moto Rush GT + Food Truck Tycoon Bundle! First, experience dynamic motorbike racing in Moto Rush GT! Choose from over 25 customizable motorbikes and vehicles, and race across 100+ adrenaline-pumping levels on beautifully designed tracks worldwide. Then, test your skills and talent in Food Truck Tycoon as the owner of a busy food truck, serving as many customers as possible by taking orders, preparing food, and exploring 150 levels with over 50 dishes to serve. Unleash your inner racer and chef in this thrilling bundle!