Outbreak: Take a Bite Collection
Experience the best survival horror nightmares that the Outbreak, Dinobreak, and Railbreak series have to offer at a great discounted bundle price available for a limited time only! Return to the world of survival horror in Chromatic Split, the prologue to Outbreak: Shades of Horror featuring all the retro survival horror gameplay you've come to love from the genre built in cutting edge Unreal Engine 5. Experience Lydia's desperate struggle through the Cypress Ridge sewers as she tries to deliver critical evidence to avoid the outbreak. Learn about the origins of the outbreak in What Lydia Knows, a unique survival horror infused visual novel adventure where your choices can lead to 20+ endings! Once Cypress Ridge falls to the undead, shoot your way out in Railbreak, a next gen on-rails shooter bursting with semi-procedurally generated gameplay and absurd voice acting. Guns, gore, and mayhem await so lock and load! Experience the unique non-canon side story of Dinobreak, an alternate telling of the events of outbreak featuring dinosaurs instead of the undead. These retro crisis ushers in the return of dinosaurs, so go back to the '90s and enjoy some fixed camera mayhem! Finally, take a step back in time and experience where the Outbreak series began in Outbreak, a 2D overhead survival horror nightmare! AVAILABLE FOR A LIMITED TIME ONLY UNTIL JAN 7th, 2025!