KlabaterStrategy
Kaiju Wars: Seismic activity detected! Kaiju are approaching the city! Scramble the jets and deploy the tanks in the 2D turn-based strategy game. Play out a Kaiju movie as the mayor of Floatio city, tasked with holding off the overwhelming strength of a Kaiju attack with (hopelessly) outclassed military. Defend your city as five unique and devastating Kaiju grow in power with every attack. Unfortunately, they can't be killed, but can be slowed down and forced to fall back... for now. Legend of Keepers: In this original mix of Dungeon Management and Roguelite, you will lead your career as a Dungeon Manager. Each run will be different but players will keep some of their Master's bonuses between runs. Like we've already mentioned, our game is a mix between Roguelite and Dungeon Management. How did we achieve that? By running many tests to find the perfect balance between management and dungeon phases! Deluxe Edition includes all DLCs: Soul Smugglers, Feed the Troll, Return of the Goddess and Supporter Pack!