The Flame in the Flood
The Flame in the Flood is a wilderness survival game in which a girl and her dog travel by foot and by raft down a procedurally-generated river. Scrounge for resources, craft tools, remedy afflictions, evade the vicious wildlife and, most importantly, stay healthy in a dangerous wilderness.