Digerati Variety Bundle
Mix things up with this drastically different trio of titles from indie publisher Digerati! This bundle contains the following games: Animal Super Squad: Speed through a world full of dangers and bananas in this physics-based adventure game. Create your own levels, share them with the community, or forget all that nonsense and just play other people’s stuff. 1979 Revolution: Black Friday: Based on true stories and historical events, this award-winning interactive drama is about choice and consequence, chaos and order. Verlet Swing: Grab your hookshot and enter surreal fever dreams in this challenging vaporwave FPS (first-person swinger).