Merge Games Adventure Bundle #1
Set forth on a journey through three captivating worlds with the Merge Adventure Bundle, featuring: Time on Frog Island, Spirit of the North, & Stranded Sails. Immerse yourself in unique and unforgettable tales, with hours of exploration, discovery, and storytelling. Spirit of the North: Enhanced Edition - Spirit of the North: Enhanced Edition is a single-player 3rd-person adventure game inspired by the breathtaking and mysterious landscapes of Iceland. The story takes root from various pieces of Nordic folklore. Time on Frog Island A terrible storm ravages the seas around you, casting your mighty vessel into the perilous rocks of a nearby island. You awake to find your ship in pieces, shipwrecked on a strange island filled with… frogs? Stranded Sails – Explorers of the Cursed Islands - Stranded Sails – Explorers of the Cursed Islands is an open world, exploration and farming adventure full of quests and discovery! You’re ship-wrecked on a mysterious archipelago. It's up to you to survive and solve the mysteries deep in the heart of the islands, then finally escape!