Streets of Rogue: Character Pack Edition
Streets of Rogue: Character Pack Edition includes both Streets of Rogue and the Character Pack DLC. - Streets of Rogue is a rogue-lite about player choice, freedom, and anarchic fun. The game takes inspiration from fast-paced top-down rogue-lites and adds free-form, experimentation-driven, emergent gameplay elements of immersive sims and RPGs. - The Streets of Rogue Character Pack DLC adds six new playable characters, each with their own unique new abilities and Big Quests.