Ultimate UFL club
UFL is a free-to-play football video game that features real footballers with a rich metagame. UFL offers tons of unique content like various club kits, boots, gloves, balls, and stadiums. In UFL, you create your club from the ground up, assembling a team of real-world footballers customized to your liking. Compete with players worldwide, climb the ranks, and win championships! Key features: Skill-based gameplay: Hone your skills in online matches, defeat your opponents. Realistic Club Management: Create your dream team choosing from thousands of real-life football stars. Complex Strategy: Develop your club season after season, keep your progress, and climb up the league ladder! Custom Skin Cards: Buy and sell unique player skin cards to build your collection! The Ultimate UFL club pack includes numerous advantages: ●7-day early access ●Exclusive customisation items: Lovorika shirt, Seism shirt. Zlato boots, Nimbi boots, Lavalampe Gloves and Laser Gloves ●Stadium "Estádio do Redentor" ●The Club Crest "Perroquet" ●Team Pass + Team Pass Tokens , providing access to 1 ambassador player within teampass ●СP 250.000.000 in-game currency ●LP 2150 in-game currency Get ready to the max!