MX vs ATV Legends - 2024 Monster Energy Supercross Edition marks the newest addition to the popular MX vs ATV off-road racing franchise. With this game, players can fulfill their dream of becoming a renowned off-road rider, garnering widespread recognition and admiration from fans and sponsors alike. Whether they choose to play the career or online modes, they'll get to experience the thrill of racing to the finish line on bikes, ATVs, and UTVs. This latest instalment also boasts expansive open environments and a comprehensive career mode, allowing players to immerse themselves fully in the world of professional off-road racing and enjoy all the highs and lows that come with it. Unleash your inner legend and dominate the dirt with the latest expansion for Mx vs ATV Legends, the official 2024 Monster Energy AMA Supercross Championship. Spanning from the iconic Anaheim to the heart-pounding Salt Lake City, race like the pros on all 16 official tracks.