Zombo Buster Advance
Zombo Buster Advance is a tower defense game taking place inside buildings with interchangeable elevators. Players have to deploy their troops, swap them and shoot zombies like a boss! Zombo Buster Advance includes a team of 12+ anti-zombie operators, ability to craft and equip power up badges to your units, and to create your own super soldiers, large variety of 30+ kinds of zombies and boss battles, vast amount of various supportive gadgets in the war zone, from dynamites to the Kill-with-snap gauntlets. To survive, you have to use your tactics to counter the in-game flow changer such as the escalator, travelators, passages and many others. Forge ahead a total of 50 fun and challenging stages worth of hours playing. Examine your units, enemies, gadgets and others with the in-game game journal. Complete a series of missions and claim the rewards. Become the best ZBA player with a bunch of upgrades!