Injection π23 'No Name, No Number'
Classic Survival Horror oriented to solving puzzles, exploration and strategy. Travel to the depths of a lonely mind that has lost contact with society and torments his own condition of being human. Take control of a character who lives in seclusion with his dog, which he considers the only reason for his existence. Can you descend in this spiral of paranoia and madness to meet your happiness again?