Fatum Betula + Knights & Guns
Unravel secrets and save the realm with the enchanting Fatum Betula + Knights and Guns Bundle on Xbox! In Fatum Betula, explore a mysterious world without a past, dictated by a magical birch tree. With 10 unique endings and hidden treasures, prepare for an atmospheric adventure like no other. Then, grab your guns and join forces with a friend in Knights and Guns, where you'll battle through hordes of undead, mutants, and monsters in a medieval fantasy world. Embrace the power of chivalry and firepower in this epic bundle!