Shadows of Kurgansk
“Shadows of Kurgansk” is an adventure game, where you need to survive in an area full of danger and mystery. Your goal is to stay alive and find the way out, fighting monsters and completing story driven missions. To stay alive you will need to hunt, gather supplies, build storage and asylums. You will be able to create tools, clothes and equipment. In due time your life will become quite comfortable, but the Zone is not exactly the best place to spend the rest of your time. You will need to find the way out. Even if you fail, remember – death is only the beginning. The beginning of a new journey!