The official Motocross Championship video game is back with lots of new features in the series! THE CURRENT SEASON For the first time in the series, you'll be able to challenge MXGP and MX2 riders, bikes and teams in all official 2019 races around the world. Join the MX2 and MXGP championships financed by a sponsor, or get hired by an official team. THE TRACK EDITOR Build the track of your dreams with the new Track Editor. Choose from a variety of landscapes and ground conditions, and share it with the community! THE PLAYGROUND Improve your riding skills in this training area set in the French region of Provence, roam freely or race on MX, SX and Enduro tracks. Get unique customisation sets by passing special tests and take competition to the next level with the new Waypoint mode! Create your path by placing your checkpoints, set the best time and share it online to earn useful points to progress in the game!