Merge 10th Anniversary Bundle
Sparklite is an action-adventure set in the whimsical and ever-changing land of Geodia. Battle foes in top-down action using an arsenal of gadgets, guns, and gear. Explore dangerous corners of the procedurally generated world, take down titans of the mining industry, and harness the power of Sparklite! Stranded Sails – Explorers of the Cursed Islands is an open world, exploration and farming adventure full of quests and discovery! You’re ship-wrecked on a mysterious archipelago. It's up to you to survive and solve the mysteries deep in the heart of the islands, then finally escape! Farm, craft and cook to survive as you take charge of building a camp full of survivors. With the goal of building a new ship to escape, you set off on a journey across a wealth of islands for useful treasures and items! The ultimate postal service has arrived - self-delivering cardboard boxes! Unbox – Newbie’s Adventure is a unique physics-platformer. Enjoy an epic single player adventure or grab up to four friends for local multiplayer races, battles and challenges! Vaporum is a grid-based dungeon crawler RPG in an original steampunk setting, inspired by old-school classics of the genre. Stranded in the middle of an ocean, in front of a gigantic tower, the hero has to find out what the place is, what happened there, and most importantly, who he is.