Book of Adventum
Book of Adventum combines the time-honored problem solving of FPS games (shooting people in the face and tackling not-so-difficult puzzles) with an adventure story. The game is set in an semi-open world where human civilization is rebuilding itself for the umpteenth time. The player assumes the role of a mechanic sent on a routine mission to a highly classified location, and as one can imagine, things go sideways straight out of the gate. The art style of the game takes a deep bow towards the genre originators from the mid-aughts with a cartoon-esque flair. The music in the game was provided by mystical metal band KuuDelta and ambient master Cyborg See Cyborg Do alongside the original score.