Yakuza 3 Remastered for Windows 10
Experience the third chapter of the Kazuma Kiryu saga with restored content in 1080p and 60fps. A year after the Kanto-Kansai all-out war, Kazuma Kiryu and Haruka Sawamura have left the unforgiving streets of Kamurocho for the island of Okinawa to run the Morning Glory Orphanage. Despite his efforts, shadows of Kiryu's past threaten to entangle the Morning Glory Orphanage in a deadly power struggle involving the Tojo Clan and political world. Thus begins a dramatic tale set in the "sleepless city" of Kamurocho in Tokyo and the tropical lands of Okinawa. Can Kiryu rescue the children of the orphanage from the looming threats emerging from the depths of the underworld and state power? Complete The Dragon of Dojima’s journey.