Poker Club: Gold Edition
Welcome to the ultimate experience of the most immersive poker simulation ever made, including:_x000d_ _x000d_ - Poker Club_x000d_ - Poker Club: Golden Bundle_x000d_ - Poker Club: Welcome Bundle_x000d_ _x000d_ Live the life of a poker pro in the most immersive poker simulation ever seen, with Ultra HD 4K visuals and breathtaking ray tracing. Whether you’re a seasoned pro or brand new to the table, Poker Club: Gold Edition allows you to kick-start your Poker Club career with a massive bankroll of 3,400,000 Poker Chips. Join a community of online players on their way to the top and track your progress in more than 10 Texas Hold’em tournament modes._x000d_ _x000d_ More ways to play_x000d_ Raise your game with over 10 Texas Hold’em tournament modes including freezeouts, shootouts, super-turbos, bounties and more. Play online with the community or create your own custom games and play by your own rules._x000d_ _x000d_ Win together_x000d_ Join a Club and team up with friends and players from across the world to earn rewards, unlock shared goals and level up your Club._x000d_ _x000d_ Become a PCC Poker Tour Pro_x000d_ Advance from back-room games to big-money main events as you climb the ranks in the PCC Poker Tour. Customise your pro and play your way to the top._x000d_ _x000d_ Stay connected_x000d_ Place your bets in daily online tournaments and take part in exclusive scheduled events to unlock the latest swag._x000d_ _x000d_ As close as it gets to the real thing_x000d_ From the low-key basement of Ralph’s Pizzeria to the jaw-dropping Intensity Arena; place your bets in stunning environments delivered in Ultra HD 4K with full ray tracing support.