Wolcen: Lords of Mayhem - Deluxe Edition
Starting September 3, 2024, multiplayer will be discontinued. The game will still be available in single-player mode. With Deluxe Edition of Wolcen: Lords of Mayhem you get the following exclusive content: ● Einjar’s Bloody Raiment cosmetic armour: Echo the vicious barbarian leader who terrorised the distant lands of Varg and show your enemies that you do not sow; you reap. Make the battlefield your table and feast. ● Dust Crown Armour: A gift for the newly appointed Regent of Stormfall from the city-state of Vulkaïn, the Dust Crown armour was forged in the same fiery caldera that houses the city and its grandmaster Ashsmiths. Layers of the strongest volcano-forged Vulkaïn steel, inlaid with rivulets of gold harvested from the dust plumes that rise from the heart of the mountain, make this armour worthy only of the land’s greatest champion. ● The Kuei Tiger: Captured in the dark jungles of the Kuei Empire and imported to Stormfall by unscrupulous traders for a minor lord, the Kuei Tiger pet will accompany you on your adventures and even collect gold from fallen enemies for you! Discover a beautiful ARPG set in a dark fantasy universe. Embark on an epic adventure in a dramatic story campaign and test your skills in the huge, dynamic endgame. Master unique combat systems, dodge mechanics, and deeply customisable abilities with no class restrictions. You are one of the three “Children of Heimlock”. Rescued as a child by the infamous Grand Inquisitor Heimlock, under his tutelage you have grown into a proud member of the Republican Army of the Purifiers: perfect soldiers that exist to purge the supernatural and profane. You and your adoptive siblings are about to embark on a journey that will challenge everything you know... Wolcen: Lords of Mayhem features: ● Freestyle Character Development. There are no class limitations in Wolcen: equip any weapon or armour type and play exactly how you want. Wield and customise powerful skills with modifiers that grant buffs, add extra utility, or entirely change skill mechanics. Explore the 21 sub-class rotating segments in the unique Gate of Fates passive talent system. Unlock even more possibilities with rare Unique items. ● Dynamic weighty combat with telegraphed attacks, an active dodge, and a distinctive push-pull resource system. Turn the tide of battle by transforming into one of four mighty Aspects of Apocalypse, each with a unique skillset. ● A dynamic soundscape that helps you feel the force and power of your attacks. ● Unleash your fashion sense with a large amount of cosmetics that can all be customized with various dyes. ● An epic fully voice-acted campaign. Play through a sweeping story filled with twists, immersive hand-crafted environments, hoards of deadly foes, and horrors beyond comprehension. ● Expansive endgame. Develop the city-state of Stormfall, face endlessly repeatable challenges, and acquire powerful items.