Undernauts - Labyrinth of Yomi
Escape from "Yomi" - a dungeon filled with riches - and danger. You have been recruited into the Undernauts - a team of brave subterranean adventures who comb the depths of a massive, monster-infested labyrinth in search of priceless resources.