Jay and Silent Bob - Mall Brawl
Jay and Silent Bob: Mall Brawl is a full 8-bit retro beat-em-up experience with big levels, big bosses, dope combos, and irreverent references to the View Askewniverse. Mall Brawl can be played solo in a 1 player experience where you swap between both Jay and Silent Bob strategically or played with a buddy, in a 2 player co-operative experience, where you fight your way through mallrats, delinquents and security guards to find your way out of the mall and back to the Quickstop.