Wholesome Adventure Bundle
Nature is calling, follow its' song in the Wholesome Adventure Bundle, featuring Spirit of the North and No Place Like Home. Explore enchanting landscapes and then clean them! With this delightful duo of comfy, cozy adventure games. No Place Like Home - Welcome to No Place Like Home! No Place Like Home is a cute and relaxing sim. You play as Ellen Newland, a girl who decides to visit her grandfather, on Earth, for the very last time before she moves to Mars. However, she soon discovers that her grandpa is missing and that his farm was recently destroyed. Spirit of the North: Enhanced Edition - Spirit of the North: Enhanced Edition is a single-player 3rd-person adventure game inspired by the breathtaking and mysterious landscapes of Iceland. The story takes root from various pieces of Nordic folklore.