Pinball FX3 - Civil War
Civil War is one of the most dramatic, hard-hitting events in Marvel history. Iron Man and Captain America have become bitter enemies, each enlisting the aid of other heroes to their respective sides. You must choose which side to support: Pro- or Anti-Registration. Your choice decides the fate of heroism in the Marvel Universe. This table will test your reflexes and your strategic skills. Are you up for the challenge? Complete the game modes in time to complete your team of eight heroes and reach the final wizard mode! - Civil War features two conflicting heroes, two play styles, and two sets of game modes. - Superb game flow with a special focus on quick ramp and loop shots. - Secret flash ramps and automatic combo shots create one of the most intense pinball atmospheres to date.