Upgrade your fleet with Kolberg A—a Premium version of German Tier II cruiser Kolberg, which has identical characteristics, including fast-reloading main guns and good movement speed. You'll also receive a bounty of in-game items and resources! The bundle includes: - German Tier II Premium cruiser Kolberg A - 3 days of Premium Account - 500,000 credits - 12x Hunter camouflages - 12x Type 4 camouflages - 10x Common Battle Boosters - 10x Common Global XP Boosters - 10x Common Ship XP Boosters - 10x Common Credit Boosters - 10x Common Commander XP Boosters If you already have Kolberg A in your Port, you'll receive compensation in the form of 1,500,000 credits. Some content, such as Boosters, Commander XP, camouflages, etc., only becomes visible upon reaching a specific account level in the game. Also please note that some content, including ships, permanent camouflages, containers, and flags, as well as patch symbols and bases, can be used solely on the platform of purchase. You can obtain this DLC only once.