Obtain this bundle for a mighty start to your collection or a nice boost to it! Get a Premium Pan-Asian destroyer and a bunch of in-game items: gear up to sail with the dragon! This bundle includes: Pan Asian Tier II Premium destroyer Longjiang 3 days of Premium Account 6x Promotion Orders 12x Air Dragon camouflages 12x Fire Dragon camouflages 10x Common Ship XP Boosters 10x Common Credit Boosters 10x Common Commander XP Boosters 10x Common Global XP Boosters 10x Common Battle Boosters If you already have Longjiang in your Port, you'll receive compensation in the form of 1,500,000 credits. Please note: Some content, such as Boosters, Commander XP, camouflages, etc., only becomes visible upon reaching a specific account level in the game. Some content, such as ships, permanent camouflages, containers, and flags, as well as patch symbols and bases, can be used solely on the platform of purchase.