World of Warships: Legends — Iwaki Typhoon
Get started with Japanese cruiser Iwaki! She is fast and has powerful guns to provide real firepower wherever it is needed on the high seas! Iwaki comes with 3 days of Premium Account and an amount of Commander XP—perfect for getting you started with Japanese cruisers! In case you already have Iwaki in your collection, you'll receive a compensation of 5,625,000 credits. Please note: Some content, such as Boosters, Commander XP, camouflages, etc., only becomes visible upon reaching a specific account level in the game. Some content, such as ships, permanent camouflages, containers, and flags, as well as patch symbols and bases, can be used solely on the platform of purchase.