Another wave of seditionist idea has infected an Imperial world. Fortunately, the agents of the Holy Ordos have discovered the trouble before it could spread too far. There is still time to weed out the ringleaders. This DLC contains a special Priority Assignment. An investigation consists of a short story and a series of new missions. Upon completing the Assignment, you will be rewarded with the unique Arctic Footprint (cosmetic item). (Please note that this assignment is only available after unlocking the Triglav Subsector.)