Valkyria Revolution Scenario: Can't Stop Falling in Love
A tale that takes a closer look at the daily lives of Amleth and the Circle of Five. This event is a literary fragment that can be viewed from Bernard's "Notebook" after completing Chapter 3 of the game's main story.