Trials Fusion: Welcome to the Abyss
Ride deep below sea level with the third content pack for Trials Fusion: Welcome to the Abyss! Mysterious ruins found under the sea shed light onto a long-forgotten civilization. It’s time to find out if anything still lurks beneath! Enhance your experience underwater with: - 10 new tracks including eight Classic Trials Tracks, one Skill Game and one FMX Track - 24 new Challenges including secret locations and hidden mini-games - 5 new achievements - Dozens of new Editor objects including Titanic statues, emissive stone ramps, underwater robotics and much more!