Please note: For the full experience, we recommend you own Train Sim World 4: Cathcart Circle Line which is available as a separate purchase. The BR Class 380 is a modern and unique member of the Desiro UK family. Sporting a distinct body shape and streamlined front-end, they are designed exclusively for the ScotRail network. First entering service in 2010, the fleet of Class 380s has been used on most of ScotRail’s electrified lines. It is perhaps seen most often on the sprawling network from Glasgow Central, including on the many services that operate around the Cathcart Circle. In Train Sim World 4, the Class 380 rockets into service on the Cathcart Circle Line. Drive 3, 4 and 6-car formations on a variety of passenger services, working with the Class 314 on the lines to Neilston and Newton. Explore a remastered Cathcart, now featuring volumetric skies, updated visuals and more!