Total War: WARHAMMER - The King and The Warlord
The King and The Warlord DLC Pack is playable in The Old World (Total War: WARHAMMER), Mortal Empires (Total War: WARHAMMER II), and Immortal Empires (Total War: WARHAMMER III). The King & the Warlord Lords Pack introduces two new playable Legendary Lords to Total War: WARHAMMER. Embark on new campaigns as Belegar Ironhammer (Dwarfs) and Skarsnik (Greenskins), each of whom has access to unique new Lord and Hero archetypes, battlefield units, campaign objectives and mechanics, and much more. This Lords Pack also introduces 22 new Regiments of Renown: elite variants of existing Empire and Vampire Counts units with enhanced stats, unique powers and combat abilities.