Total War: WARHAMMER II - The Queen & The Crone
The Queen & The Crone DLC Pack is playable in the Eye of the Vortex, Mortal Empires (Total War: WARHAMMER II), and Immortal Empires (Total War: WARHAMMER III). The Queen & the Crone Lords Pack introduces two new playable Legendary Lords to Total War: WARHAMMER II. Embark on new campaigns as Queen Alarielle (High Elves) and Crone Hellebron (Dark Elves), each of whom has access to unique new Lord and Hero archetypes, battlefield units, campaign objectives and mechanics, and much more. This Lords Pack also introduces 16 new Regiments of Renown: elite variants of existing High Elf and Dark Elf units with enhanced stats, unique powers and combat abilities.