Super Animal Royale Starter Pack Season 10
The Starter Pack includes 1 Super Animal breed, 2 cosmetic items, and a great deal on S.A.W. Tickets: - 500 S.A.W. Tickets + 100 Bonus S.A.W. Tickets, for a total of 600 (premium currency used to purchase Super Animal Passes as well as premium cosmetic items from the S.A.W. Shop) - Super Fairy Skullcat - Fairy Armor - Fairy Sword Neither animal breeds nor cosmetic items provide any gameplay advantage. Availability of the Season 10 Starter Pack ends when Season 10 of Super Animal Royale concludes.