Strange Brigade - Gentleman Explorer Character Pack
Play as Winston Bey, a dapper new addition to the Strange Brigade! Explorer, prospector, journalist, spy, diplomat, gentleman traveller ... Winston Bey's adventures have taken him all over the world! An adept addition to the team, his extensive travels have blessed him with a tougher-than-average constitution and a wider radius for soul gathering.