Strange Brigade - American Aviatrix Character Expansion Pack
A brand new Strange Brigade agent swoops in with a new amulet power and new weapons. Introducing: Tessie Caldwell, rebel of the skies! A former stunt-pilot, Tessie’s fearlessness caught the eye of the Strange Brigade and now she thrill seeks all over the world, bathing the undead in a hail of fire, ice and bullets from her iconic 1930s firearms. The American Aviatrix character expansion pack includes playable character Tessie Caldwell and the following: - Infernal Firestorm amulet power - Hyde & Sons Compact pistol - Colbeck Wildfire submachine gun - Glacier Bomb special item All contents of this pack can be used in any mode, either solo and in online co-op.