Star Trek Online Unraveled Verdant Pack
Investigate a disruption to space-time and resolve conflict with the Tholians, with your Xbox exclusive Verdant Phaser Pistol Pack. Prepare to save the multiverse in Star Trek Online: Unraveled, now live on Xbox!