Star Trek Online – Exclusive Verdant Multibarrel Phaser Pistol Pack
An inevitable storm slowly approaches from the depths of space. Resist the end and ward off enemies with your Xbox-exclusive Verdant Multibarrel Phaser Pistol Pack. Gather your courage, your strength, and your forces in Star Trek Online: Stormfall, now live on Xbox!