Sneaking Suit (Naked Snake)
Soviet Sneaking Suit worn by Naked Snake during Operation Snake Eater. In addition to the noise-dampening soles that eliminate the sound of footsteps, this suit features a high-strength aramid weave that offers superb damage resistance. *In FOB missions, this uniform prevents your body heat being detected by NVG-equipped enemies. * Usable by Snake or male DD Soldiers. (Not usable in MGO) * You must proceed to a certain point in the story and meet the proper development requirements before this item can be developed.