Sharpshooter Pack
Contains the Sharpshooter Suit and SMP-90 Sharpshooter.Sharpshooter Suit: This elite military gear was designed for the UN14 Snake Bite Special Ops Division. It features high-impact armor for maximum protection and the No Retreat motto of the Snake Bite troops.SMP-90 Sharpshooter: This weapon is a modified version of the standard Seeker Rifle. It's paired with a wide cutting Line Gun for achieving multiple kills in a single shot.This pack is included with the Tau Volantis Survival Kit.