Real Farm - Grünes Tal Map
The world of Real Farm expands! Dive into the brand new map ‘Grünes Tal’. Immerse yourself in this West European inspired environment, complete with lush forests, verdant hills and picturesque towns. Start out in Grünes Tal with a brand new vehicle to drive: the Ebon Sports UV and get ready for your new adventure! Complete new jobs, visit new locations and join the new community of farmers. Begin your journey with an established farm in free mode or work your way up from nothing in career mode, it’s all possible in Grünes Tal!