Raziel & Kain Character Pack
(ONLINE INTERACTIONS NOT RATED BY THE ESRB) Grab a friend or go at it alone as Kain and Raziel from the Legacy of Kain games. The two iconic characters must work together to defeat a new threat in an unfamiliar world.